Wednesday, March 3, 2010

Ammu pole asja saanud.

Jumala kopp ees igasugustest windowsidest ja arvutitest juba. Aga no krt ei saa üle ega ümber.
Täna pool päeva ringi jooksnud ja igasugu "ostan müün vahetan ise pärast kahetsen" tehinguid teinud. Viie ajal ostsin plaza ees mootorsae, selgus et müüja on mu endine koolivend. Tsill, 5 dimitri käest küll alla tingima ei julge hakata, aga see selleks. Sain siis asja kätte ja hakkasin minema, kukkusin eriti haledalt, libedus on tore. Jõudsin siis vanalinna korteri juurde ja hakkasin väravat lahti tegema, selgus et alumine osa on nii fakin kinni jäätund et pole lootustki lahti saada seda. Hakkasin taskunoaga jääd ära suskima sealt(ilmselt mitte kõige parem idee, aga paremat mul polnud). Peale um 45 minti ma helistasin Relvikule ja käskisin tal kirve üles otsida ja appi tulla mulle. Oodates tuli üks leedukas niisama juttu ajama minuga. Selgus, et on naaber ja mitmetes riikides hostelite omanik. Ajasime siis oma 20 minutit juttu seal ja vahetasime numbreid, ütles et annab mulle oma hostelis tasuta öömaja kui ma vaid teada annan. Miks mitte :).
Õhtul olime asjalikud ja käisime volkswagenite kokkutulekul mustikas. Huvitav oli. Peale seda avastasime piljardiklubi "Kii" rõõme. Ka üsna huvitav koht.
Head päeva jätku.

No comments: