Tuesday, December 29, 2009

Sisukas öö.

Mingi taunid helistasid ja kutsusid mind õhtul Alexi poole. Mõeldud, tehtud. Jõudsin siis kohale koos 8 waltsiga kotis. Sai siis neid seal lahendatud, igast müsteeriume kokku ehitatud ja niisama pulli tehtud ning jõulujärgset õlut nauditud. Mõned keerasivad jälle ära nagu tavaliselt. Aga see selleks.
Mul oli vaja hommikuks 9:45 hambaarsti juurde jõuda, niisiis otsustasin, et tuleks koju ära tulla. Kell oli 2 kui takso maja ette jõudis. Arve oli 44kr, linnuteelt kolde puiesteele, pole paha minu arust. Läksime siis Luisega magama.
Hommikul kuulsin isalt, et mida ma kakerdasin öösel siin. Ma mõtlesin, et ta mõtleb mu öist kojujõudmist. Aga ei, pärast rääkis kasuema, et ma olevat nende tuppa bokserite väel kõndinud ja nende madratsit kiskuma läinud, omal silmad jumala pahupidi ja pigem kinnigi. Siis isa oli mult küsinud, et mida ma seal teen omaarust ja ma olin vastanud vaid seda, et vetsu järjekorras ootan. Loomulikult kedagi vetsus ei olnud.
Ise ma mäletasin ähmaselt, et ma vist olin korraks õhtul seal toas. Sleepwalking is creepy.
Täna siis sai hambaarsti juures viimast korda käidud. 7 tuimestavat süsti moondavad nägu päris mõnuga. 2 tundi tagasi ma ei tundnud isegi, et mul oleks huul. Nüüd hakkab valutama, issver sussver kui tore. Õhtul lähme teatrisse eelviimast G.E.P.-i vaatama.
Aasta vahetub sel aastal ilmselt lumevangis. Minugipoolest.